מחזירים את השפיות למטבח: צעד 3

איך לא להתפס לא מוכנים בארוחת הערב?

כשחיים במולטי-טאסק, נוהגים לדחות לסוף היום את כל מה שרק אפשר. וכך, בכל יום מחדש אנחנו מופתעים כשהערב מגיע, ושוב ארוחת הערב תופסת אותנו לא מוכנים. במקרה הטוב זה נגמר בחביתה עם קוטג' ומלפפון או טוסט, אבל לא חייבים להגיע לשם בכל ערב. הנה כמה הצעות שיעזרו לכם לגוון את התפריט עם ארוחות קלילות ומפתיעות, שיגרמו לילדים לשכוח שכל מה שהם רוצים זה (שוב) פיצה.

 

פיצטות

קודם כל, תדאגו שתמיד יהיה במקפיא בצק עלים או מלאווח של זוגלובק. כל מה שצריך זה לחתוך לריבועים, למרוח רוטב עגבניות, לפזר גבינה מגורדת ולבחור תוספות- זיתים, תירס, בולגרית, עגבניות, בצל או פטריות, רצועות פלפל בצבעים שונים… ואם כבר- למה שעל הדרך לא תסגרו את הפינה של "פעילות אחה"צ"? חלקו לילדים סינרים וכובעי שף (שקונים בגרוש וחצי במקס סטוק) ותנו להם לקשט לעצמם את הפיצות עם התוספות. כשהפיצטות מוכנות אפשר למנות אותם לתפקיד מלצרים, שלוקחים הזמנה מה"אורחים" ומגישים.  

סוד כמוס: כל זה עובד מצויין גם עם פיצות מוכנות של זוגלובק.

 

חביתת נקניק

ארוחה שהיא פצצת חלבון: מקשקשים כמה בייצים שרוצים, קוצצים כמה פרוסות פסטרמה הודו, חזה עוף או כתף בקר או סלמי סרוולד של זוגלובק, מוסיפים לבלילה ומטגנים. הניחוח והטעם משגעים!

 

מסיבת קריספי סטיקס

מחממים קריספי סטיקס זוגלובק מ- 3 הסוגים, מכינים מטבלים (יוגורט ושמיר, גבינה לבנה ומלפפונים קצוצים, קוטג' וזיתים, טחינה, קטשופ או כל מטבל שאוהבים), מתקתקים צלחת ירקות (מלפפוני בייבי, פלפלונים, עגבניות שרי, גזרונים מוכנים לאכילה) והעניין סגור.

 

חביתיות גבינה (שאפשר גם לקרוא להן פנקייק):

3 כפות גבינה לבנה, 3 כפות קמח, ביצה אחת ושקית סוכר וניל (אפשר להוסיף גם קורט קינמון). הכי בקטנה להכין, יש בהם דברים מזינים (ביצה וגבינה לבנה) והריח מדהים!

 

מק אנד צ'יז מאפינז

מבשלים חצי שקית פסטה בחמש דקות, מוסיפים קופסת קוטג', גבינה צהובה מגוררת, 2 ביצים, כף קמח, מלח-פלפל ועוד גבינה מגוררת מלמעלה, יוצקים לתבניות מאפין ומכניסים לתנור ל- 20 דקות ב- 180 מעלות.

 

אומלט

במקום "סתם" חביתה מכינים אומלט, שזו בעצם חביתה משודרגת עם יותר נפח, טעם ונוכחות. מוסיפים לבלילה טבעות זיתים, קוביות בולגרית, כף קוטג' או גבנ"צ מגורר. שידרוג בקטנה- קצת לפני שהאומלט מוכן מניחים במרכזו משולש גבינה מותכת, כדור מוצרלה או פרוסת גבינה צהובה מגולגלת, מקפלים את האומלט לשניים כשהגבינה במרכזו והופכים עוד פעם פעמיים עד שהגבינה נמסה מעט.

המלצות נוספות שעשויות לעניין אותך