האיטליזים הטובים בארץ

הכירו את ידידיו הטובים ביותר של הקרניבור הישראלי

הכירו את ידידיו הטובים ביותר של הקרניבור הישראלי

יודע כל קרניבור: לא כל אחד שעומד מאחורי דלפק בשר, הוא אטליז אמיתי. קצב טוב, מעבר ליכולתו לספק בשר איכותי ולהתאים את הנתח הנכון לכל טעם או צורך, חייב להיות בעל תשוקה אמיתית לבשר. כזה שחי ונושם, מבין ואוהב בשר ויודע להעביר את המומחיות שלו הלאה. תמיד תהיה לו בשבילכם עצה או טיפ שיעשו את ההבדל, וישדרגו את חוויית הבישול, הצליה והאכילה: החל מהתיבול הנכון, דרך זמן הבישול ועד לצורת החיתוך המתאימה. כאשר כבר מוצאים אחד כזה, זוהי בדרך כלל תחילתה של ידידות מופלאה וארוכת שנים. עכשיו תשאלו, איך מוצאים? ידענו שתשאלו, ולכן ערכנו מראש תחקיר מקיף בקרב מביני עניין וליקטנו את רשימת האיטליזים המומלצים והנחשבים בארץ, מצפון עד דרום. לכם רק נשאר למצוא את האטליז הקרוב למקום מגוריכם, ולקפוץ אליו בהזדמנות הקרובה. הנה הם לפניכם:

אזור הצפון

המעדניה של זוגלובק

מתחת למפעל זוגלובק בנהריה נמצאת המעדניה המחודשת של זוגלובק ומציעה בשר מקומי משובח וחוויה קולינרית עשירה של בשרים ומעדנים. תוכלו להשיג נתחי בשר מהמקצוענים, תבשילים ביתיים ומבחר גדול של מוצרים לשדרוג הבישול הביתי שלכם.

המעדניה של זוגלובק , הגעתון 8 נהריה
גיליס

בקצביית גיליס שבמושב נוב מוכרים בשר בקר משובח שגדל בחווה המשפחתית במושב נוב שברמת הגולן. העובדה שהם מגדלים את הבשר בעצמם מאפשרת לאנשי גיליס למכור גם בשר בקר ישראלי טרי. בקצביה, בה פועלת גם מסעדה, מוכרים את הבשר המשבח לכל חלקי הארץ.

קצביית גיליס – מושב נוב 04-6763555

מרינדו  

כבר 14 שנה מתמחים במרינדו בגידול בקר בשטחי רמת הגולן ומספקים בשר מקומי ועסיסי למבחר מסעדות, קצביות  וחובבי בשר מרחבי הארץ. במסעדת מרינדו הסמוכה, תוכלו ליהנות ממגוון מנות בשר משובחות, מהקצביה לשולחן.

 מרינדו – קיבוץ עין גב  1599-50-30-80

לימוזין

בלב עמק יזרעאל שוכנת לימוזין,  המשלבת אטליז בשרים מקומי ואיכותי עם מסעדה פופולרית בקרב קרניבורי ארצינו, ומספקת בשר איכותי מהעדר לצלחת. בלימוזין מתמחים ביישון בשר בקר מייצור מקומי לצד נתחים טריים של בקר, טלה ועוף, ואת קבב הטלה המפורסם של המקום.

לימוזין – חורש האלונים 14, רמת ישי 04-9533173

דבאח

אימפריית הבשר הארצית החלה לפני 60 שנה מרועה צאן בשם סאלח דאבח. כיום, היא נחשבת לספקית הבשר המובילה בקרב השפים במסעדות בתל אביב וברחבי הארץ. בבעלותה רשת מסעדות תחת המותג "אנגוס", המתמחה בבשר בקר מעולה, מהגידול עד לצלחת.

דבאח פרדיס –  04-8111608 

לימוזין - חורש האלונים 14, רמת ישי 04-9533173

אזור השרון

הבשר של ניר

חנות הבשר של ניר סיויק, בן למשפחה ארגנטינאית חובבת בשר, מתמחה בנתחי בשר מיובאים הנבחרים בקפידה בעיקר מארגנטינה, אוסטרליה, ברזיל, אירלנד ועוד. מלבד נתחי בשר משובח, החנות מציעה גם בשר מתובל המוכן כבר לאש, יחד עם חומרי גלם לבישול, יינות, בירות בוטיק, כלי צלייה ובישול, גרילים בעבודת יד, סכינים מיוחדות ועוד.

הבשר של ניר – קיבות כפר חיים 077-5014104

אטליז בוארון

אטליז בוארון קיים זה 50 שנה ואהוב במיוחד על הקהילה הצרפתית בעיר נתניה בזכות נקניקיות המרגז המעולות ונתחי הבשר המשובחים. כיום מנוהלת הקצביה ע"י הדור השלישי למשפחה ונחשבת לאחד האיכותיים בארץ.

אטליז בוארון – יהלום 2, שוק נתניה. 09-8628913

מיט-ארט כפר סבא

בשנתיים בהן קיים מיט-ארט, בהנהלת השף לשעבר עסיד עוסמן, הצליח האטליז לצבור קהל לקוחות נאמן של חובבי בשר, מכל אזור השרון. האטליז מתמחה בבשר ישראלי, במגוון רחב של נתחים משובחים כמו גם מוצרים נוספים להשלמת החוויה הקולינרית.

מיט ארט, התע"ש 10 כפר סבא 073-3355741

אטליז אלדייעה, בכניסה לג׳לג׳וליה
פנינה קולינרית המחזיקה בשרים איכותיים במחירים הוגנים מזה כ-6 שנים. האטליז, הצמוד למחלף חרשים, מתמחה בנתחים המיושנים בשיטה בלעדית, כאשר בכל יום שישי מתקיים במקום הפנינג במיוחד.

אטליז אלדייעה, בכניסה לג'לג'וליה 03-9396956

ידע הבשרים - טאגור 38, תל אביב 03-6427395

תל אביב

צפון העיר- ידע הבשרים

ידע הבשרים הפך לאטליז מיתולוגי לא רק בזכות הנתחים המשובחים מתוצרת הארץ הנמכרים בו, אלא בעיקר הודות למקצועיותו של רפי אהרונוביץ', הבעלים ושף מייסטר בבשר. רפי לא רק יסייע לכם לבחור את הנתח המושלם, הוא גם יתן לכם את כל הטיפים שיעזרו לכם להוציא ממנו את המקסימום.

ידע הבשרים – טאגור 38, תל אביב 03-6427395

מרכז העיר- מיטמרקט

יש גן עדן לקרניבורים, והוא נמצא בלב שוק הכרמל. השף ירון קסטנבוים לוקח את התשוקה לבשר צעד אחד קדימה ומפגיש אתכם עם נתחים מיוחדים ואיכותיים שגם חובבי הבשר המושבעים לא מכירים. בסמוך לקצביה נמצאת מסעדת המקום M25  שבה אתם חייבים לעצמכם ביקור אחד לפחות.

מיטמרקט – יום טוב 3, תל אביב 03-5173086

דרום העיר- אטליז לאטי

בלב שוק התקווה ממוקם אטליז לאטי, אליו מגיעים יודעי דבר מכל העיר. האטליז הותיק, שאחראי גם על המותג "מעדני הטלה" מספק מבחר עצום של בשר טרי ואיכותי כולל שירות חם ואדיב, עם האוירה המיוחדת של שוק התקווה מסביב.

אטליז לאטי – שוק התקווה, האצ"ל 22, תל אביב 03-6879377

יפו – אבו חילווה

בשנת 1995 הקימו האחים סאלח וחליל אבו חילווה את האטליז היפואי, שבזמנו היה ידוע רק לחובבי בשר מקצועיים ומביני עניין. עם השנים השמועה התפשטה והיום אטליז אבו חילווה הוא אחד האטליזים המוכרים והאיכותיים באזור המרכז. שם תוכלו למצוא גם מבחר רחב של נתחי טלה ובקר עסיסיים שמיושנים במקום.

אטליז אבו חילווה – יפת 124,  יפו 03-5187362

 

מיטמרקט – יום טוב 3, תל אביב 03-5173086

 

אזור המרכז וירושלים

סוד הבשר

לאחר שנים רבות של ניסיון בגידול ושיווק בשר, התפתחה קצביית “סוד הבשר” לרשת קצביות מצליחה, שמאחוריה 4 דורות של מומחיות משפחתית בבשר. בכל אחד מהסניפים תוכלו למצוא גם נתחי בקר ישראלי טרי וכן קצבים מיומנים שישמחו להתאים עבורכם את הנתח לכל צורך.

סוד הבשר – לישנסקי 9, ראשל"צ 1700-500-331

לגזיאל

כבר 50 שנה שהאטליז של דוד לגזיאל משמש מוקד עלייה לרגל לחובבי בשר. הנתחים המשובחים של המקום עשו להם שם בקרב קרניבורים "הארד קור", ובין קהל המעריצים תוכלו למצוא שפים ידועים. בנוסף, מתמחה הקצבייה בנתחי טלה ובנקניקיות איכותיות בייצור עצמי.

לגזיאל – עוזיאל 83 רמת גן 03-6762420

איוו

איטליז איוו הוא מוסד קולינרי בירושלים מזה 30 שנה, עם קהל מעריצים רחב המעריך את הטיפול המקצועי בנתחי הבשר המגיעים ממשקים שבצפון הארץ, כמו גם המבחר הגדול והאיכותי ותהליך יישון הבשר המוקפד שעוברים הנתחים.

איוו – שמאי 7, ירושלים 02-6234676

הקצבייה של עופר

עופר הוא שף ירושלמי ותיק עם התמחות בבשר שהחליט לממש את האהבה הגדולה  ולפתוח קצביית עלית מקצועית. ואכן, האטליז שלו משרה אווירה של בוטיק בשרים מקצועי. צוות המקום מורכב משפים וטבחים, כך שתמיד תוכלו לקבל טיפים ועצות לשימוש נכון, רעיונות חדשים, מתכונים וכמובן את הבשר הישראלי הטרי והאיכותי ביותר.

הקצבייה של עופר – היצירה 5 מבשרת ציון 02-6458844

אזור הדרום

מו ומו

במבנה עתיק ומרשים ברחוב המרכזי של רחובות שוכן לו אטליז מו ומו , המתמחה בבשר בקר טרי מזה 30 שנה. לאורך השנים התפתח האטליז וכיום הוא מתמחה במגוון רחב של בשרים, פירוק ויישון נתחים. לצד האטליז המסקרן בו מוצגים נתחי הבשרים עסיסיים, שוכנת המסעדה המדוברת של המקום.

מו ומו – הרצל 177, רחובות 08-9462690

אטליז פרה פרה

בסמוך לצומת כנות שוכן לו מקדש קטן לבשר. באטליז “פרה פרה” ניתן למצוא מגוון רחב של בשרים טריים ואיכותיים מתוצרת מקומית, לקנייה במקום או במשלוח עד בית הלקוח. במקום, בו נמכרים גם משקאות אלכוהוליים איכותיים, מתקיימים מידי פעם פסטיבלים המוקדשים לאהבה הגדולה של בעלי המקום לבשר, בירה ויין משובח.

אטליז פרה פרה – ירוק 6, אזה"ת כנות 1700-500-170

אטליז סרוסי

בבאר שבע תמצאו שני אטליזים תחת השם סרוסי- בשוק באר שבע ובעיר העתיקה. לא מדובר ברשת, כי אם בשני אטליזים נפרדים לחלוטין השייכים לבני הדודים למשפחת סרוסי. בכל אחד מהם תמצאו בשר משובח המטופל במומחיות ע"י בני הדור השני והשלישי למשפחה,  שספגו מהסב המשותף את האהבה והמיומנות לטיפול בבשר.

אטליז סרוסי – רמב"ם 177, באר שבע. 08-6232552

אטליז סרוסי – מורדי הגטאות 47, באר שבע. 08-6233993

המלצות נוספות שעשויות לעניין אותך